dilluns, 21 de març del 2016

ENGLISH DAY 2016

ENGLISH DAY


El darrer dia del trimestre va estar dedicat a celebrar l'ENGLISH DAY al nostre centre.

L'alumnat d'ESO van organitzar una pintada d'ous de Pasqua la primera part del matí.
Després, l'alumnat de 6è va organitzar activitats a les classes.  En grups van fer que l'alumnat des de P3 fins a 5è fessin activitats com ara CROSSWORDS, COLOR DICTATION, ORDER THE SENTENCES, BINGO...
A la tarda, van organitzar una sèrie de jocs en anglès als diferents patis del centre.  I per acabar, un gran concert dels millors artistes del moment.  
La consigna del dia era:  ENJOY THE DAY, IN ENGLISH!!!

Vegeu-ne unes imatges:

https://youtu.be/0x4TjBC3WJ4







dissabte, 19 de març del 2016

TALLER EXPERIMENTAL 6è EP: LLANTERNA AMB LED i JOC CIRCUIT

Us presentem unes imatges de les últimes activitats que hem fet aquest trimestre relacionades amb l'electricitat, una va ser la construcció d'una petita llanterna amb led i l'altre un joc amb un circuit en què s'encén una bombeta si la resposta és correcta perquè el circuit queda tancat. 

Així vam fer la llanterna.
Treballant en la construcció del joc circuit.

Hi vam dedicar diverses sessions, el treball era entretingut però divertit i estem satisfets dels resultats, quan tornem de vacances proposarem als alumnes de quart fer amb ells una estona de jocs amb tots els circuits fets. Segur que tots ens ho passarem bé!

Per veure'n més imatges aneu a:  http://ciclesuperiorroser.blogspot.com.es/

LA CAIXA VERDA VISITA l'ALUMNAT DE 4t de PRIMÀRIA


Una auca ecològica m'han regalat
perquè vegeu que bé m'han tractat!!!  

Per saber-ne +: 
http://ciclemitjaroser.blogspot.com.es/

dijous, 17 de març del 2016

POU DEL GEL







Uns dies després d'anar al Pou del Gel busquem els noms científics dels éssers vius que vam trobar i conèixer, i els exposem a la nova paret pissarra de l'escola.

divendres, 11 de març del 2016

Sortida del Projecte d'Orientació Acadèmica a ESO

Sortida al Saló de l'Ensenyament de Barcelona

En el marc de l'acompanyament que fem amb el nostre alumnat, de cara a orientar-los en les possibles alternatives de futur que se'ls obriran un cop deixin el centre, el darrer cicle d'ESO va realitzar una sortida al Saló de l'Ensenyament de Barcelona aquest divendres, 12 de març.
De bon matí vam sortir de Guissona per poder arribar ben d'hora, ben d'hora, ben d'hora als pavellons de la Fira de Montjuïc on es desenvolupa aquesta gegantina fira sobre les possibilitats acadèmiques i laborals dels alumnes de Secundària, i poder així treure el major suc a la visita, tant quantitativament com qualitativa.
Després de voltar tot el matí pels estands d'universitats, centres de formacions professionals diverses i acadèmies amb ofertes formatives de tot allò que hom pugui arribar a imaginar, tant els alumnes de 3r com els de 4t d'ESO es van mostrar satisfets de l'experiència, tant pel profit que en van treure, en quant a informació per al seu futur, com del gaudi que van obtenir d'altres activitats complementàries, més de caire lúdic o d'oci, que oferia el saló.
Després de dinar plegats sota l'ombra dels plàtans que envolten les fonts de Montjuïc, amb suma puntualitat pujàvem de nou a l'autocar que ens havia de retornar a casa.
Realment, un matí ben profitós i ben aprofitat.

 En teniu algunes imatges més al següent enllaç.

dijous, 3 de març del 2016

INSTANTÀNIES A LA NEU

SORTIDA DE 3r i 4t a TUIXENT

dimecres, 2 de març del 2016

Ecosortida al pou del gel de 1r i 2n d'ESO


El dimarts dia 1 de març l'alumnat de 1r i 2n d'ESO dins del projecte d'apadrinament del pou del gel vam anar a conèixer la història i per a què servia el pou del gel.
L'alumnat va realitzar una fitxa des de l'àrea de Socials i Plàstica i després per mantenir neta la natura vam contribuir netejant l'entorn.

Els nostres objectius eren els següents:
  • Conèixer i Valorar el patrimoni cultural i històric del pou del gel
  • Promoure la participació de l’alumnat en el procés de coneixença i millora ambiental del Pou del Gel.
  • Observar, mirar, comprendre i interpretar de forma reflexiva i crítica l’entorn del Pou del Gel, valorant les seves qualitats estètiques i funcionals.
  • Emprar diverses tècniques i recursos artístics per representar de forma creativa el Pou del Gel. 

S’ho van passar molt bé i vam aprendre a estimar més el nostre patrimoni.